Zelf tips geven of advies krijgen van een erkende Ha Ra consulente met winkel over het gebruik van Ha-Ra schoonmaakmiddelen.

Voor info en verkoop Ha-Ra schoonmaakmiddelen, onderhoudsartikelen www.haraproducten.be

zaterdag 9 april 2011

Hara waar te koop? Hara winkel vinden.


Waar vind ik Hara onderhoudsproducten?  Hans Raab waar te koop? Ha-ra, hara verkooppunten, Hara raamwisser waar te koop? Hara kopen, Hara schoonmaakmiddelen bestellen, Hara online bestellen, Hara produkten verkooppunten. Ha-Ra dweilsysteem kopen.
Ha ra onderhoudsproducten zijn te koop via de website www.haraproducten.be of bij Ha-Ra verdeler, Hara winkel

't Linneke
Smidstraat 55
Berlaar 0(032)3 422 61 92
info tlinneke@gmail.com
www.haraproducten.be

Openingsuren: dinsdag 10:u-12u en 14u-18u
woensdag 9:30u-12u
Vrijdag 10u-12u en 14u-18u
Zaterdag 13:30u-17:30u

Indien deze uren niet passen mag je altijd contact opnemen en een afspraak maken.


Ecologische schoonmaakmiddelen, milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen, ecologische schoonmaakmiddelen, natuurlijke schoonmaakmiddelen, natuurlijk schoonmaken, poetsen, kuisen, reinigen. Hara kopen, schoonmaakspullen bestellen, Ha-Ra aanbiedingen.

8 opmerkingen:

  1. Een vraagje aub, Ik heb laminaat maar in de groeven kan ik hem moeilijk proper houden, enige manier is om op men knieën met een doekje alle groefjes te doen, welk product rood u me aan, en welke doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor je laminaat met groefjes (niet te diep) kan je de Ha-Ra vloerwisser gebruiken met een Ha-Ra dweil Pur. https://tlinneke.be/nl/vloerhouder-vloerwisser-kunststof-ha-ra-perfect/30-58-ha-ra-perfect-425-cm-met-vaste-steel.html#/19-variant-perfect_325_telescopische_steel
      https://tlinneke.be/nl/dweil-hara/53-38-dweil-pur-ha-ra.html#/8-grootte-325_cm. De dweil gaat de reiniging doen en met slechts een paar druppels Ha-Ra onderhoudsmiddel lukt het waarschijnlijk wel om in de richting van de voegen je vloer proper te krijgen.
      Linda

      Verwijderen
  2. IK heb je raad opgevolgd en het resultaat is geweldig, het is net of de doek zich min of meer vastzuigt aan de laminaat.
    Ook bedankt dat u me persoonlijk hebt gecontacteerd om het juiste probleem in kaart te brengen.
    Ik ben je enorm dankbaar en zeer tevreden over het product zelf, en kan het iedereen aanbevelen.
    Ik wacht nu op het product dat u me aangeraden hebt voor men natuurstenen vloer en laat u zeker nog weten hoe dit afgelopen is.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Linda
      Blij dat het probleem met je vuile laminaat vloer opgelost is. zo zie je maar, vaak kan je met Ha-Ra producten schoonmaakproblemen oplossen zonder je vloer te veranderen. De juiste dweil of doek voor het probleem is vaak voldoende.
      als je problemen hebt, vraag naar de oplossing.

      Verwijderen
  3. Ik heb een vloer met brede. Diepe voegen.
    Welke mop gebruik ik het best aub?
    Ik heb een steel met de grootste afmeting.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste
      Voor een keramische vloer met brede, diepe voegen gebruik je best eerst kletsnat, zonder te wringen de schrobdweil Ha-Ra egel. https://tlinneke.be/nl/dweil-hara/52-356-schrobdweil-egel-ha-ra.html#/10-grootte-42
      Daarna ga je met een dweil Ha-Ra nano soft erover die wel uitgewrongen is. Dan is je vloer het properste. https://tlinneke.be/nl/dweil-hara/51-34-dweil-nano-soft-ha-ra.html#/8-grootte-325_cm
      Met 2 druppels Ha-Ra onderhoudsmiddel in je emmer kuis je het best.
      Als je een metalen vloerwisser van 42 cm hebt koop je de dweil maat 42 cm.
      Linda

      Verwijderen
  4. Waar was je beste je geverfd muren mee af ?ik deed vroeger met lichte dweil en vloerwisser ,die van Hara was te zwaar om in de lucht te houden ,is er wat anders u me kan aanraden aub ,ik woon in Limburg BE en vind zelf product niet meer ,winkel waar verkocht werd gestopt ,info op Messenger Fabienne Hoche aub

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste
      Geverfde muren kan je anders het beste met een Ha-Ra vloerwisser en dweil schoonmaken. Gebruik een witte dweil met korte of lange haren die zijn niet zo zwaar. Je laat de dweil gewoon tegen de muur rusten en met zonder druk uit te oefenen kan je de muren goed reinigen. Het scheelt vaak een verfbeurt als je met Ha-Ra vloervezels de afwasbare verf te lijf gaat. Ideaal ook voor nicotine van de muur te kuisen. Je vindt de dweilen hier https://tlinneke.be/nl/dweil-hara/38-352-dweil-wit-kort-ha-ra.html#/10-grootte-42

      Verwijderen

Heb je zelf een probleem met een moeilijke vloer die je niet proper krijgt bvb of je bent heel enthousiast over een bepaald product van Ha-Ra, laat het me weten. Je helpt er andere klanten misschien mee.